ΣυντήÏηση αεÏοσκαφών: Είναι Îνα δÏσκολο επάγγελμα και απαιτεί αÏκετή χειÏωνακτική εÏγασία. ΥπάÏχει η αντίληψη πως δÏσκολα μπαίνει μια γυναίκα στον χώÏο αυτό. ΠαÏακάτω βλÎπουμε πόσο λάθος είναι αυτή η αντίληψη
ΣυντήÏηση αεÏοσκαφών: Airbus A320
Το Airbus A320 βγαίνει από το υπόστεγο συντήÏησης της AEGEAN και οδηγείται Ï€Ïος τον χώÏο στάθμευσης. Πολλοί είναι οι επιβάτες που θα επιβιβαστοÏν. Για όσους εÏγάστηκαν στην συντήÏηση του αεÏοσκάφους υπάÏχει Îνα αίσθημα πεÏηφάνιας.
Ανάμεσά τους, οι γυναίκες μηχανικοί του τμήματος συντήÏησης. Το A320 Îχει πάνω από 2.000 διακÏιτά εξαÏτήματα και οι μηχανικοί του τα γνωÏίζουν όλα. Άλλες Îξι συνάδελφοί τους, σε άλλα τμήματα της Τεχνικής ΔιεÏθυνσης, φÏοντίζουν για την απÏόσκοπτη λειτουÏγία των αεÏοσκαφών και την ομαλή διεξαγωγή των πτήσεων.
Στην AEGEAN, από την Ï€Ïώτη μÎÏα γυναίκες αναλάμβαναν θÎσεις ευθÏνης. Δεν ετÎθη ποτΠως στόχος, ως ζητοÏμενο. Απλώς επιλÎγαμε πάντα τον κατάλληλο άνθÏωπο για τη θÎση.
ΣυντήÏηση αεÏοσκαφών: Η κ. Αλεξία Ιωάννου
Στην Ï€Ïώτη γÏαμμή των μηχανικών δεν υπήÏχε το 2013 καμία γυναίκα. «ΟÏτε το Ï€Ïόσεξα οÏτε με Îνοιαξε», μας λÎει σήμεÏα, «επειδή από την Ï€Ïώτη στιγμή ενθουσιάστηκα και αγαποÏσα Ï€Î¿Î»Ï Ï„Î·Î½ αεÏοποÏία και τα αεÏοπλάνα».
Από την αÏχή αντιμετώπισε τις επιφυλάξεις της οικογÎνειάς της. «Ο πατÎÏας μου, Ï€ÏοεÏχόμενος κι εκείνος από τον χώÏο της αεÏοποÏίας, είχε χÏειαστεί να εÏγαστεί για μεγάλα διαστήματα στο εξωτεÏικό και ανησυχοÏσε ότι, αν ακολουθοÏσα παÏόμοια καÏιÎÏα, αυτό θα είχε επίπτωση στη ζωή μου και στην οικογÎνειά μου. Όταν είδε, όμως, ότι αυτή η ασχολία με Îκανε να νιώθω χαÏοÏμενη και ολοκληÏωμÎνη, με στήÏιξε ολόψυχα».
Την ίδια εποχή, ήÏθε για Ï€Ïακτική και η κ. Αγγελική ΤαχλιαμποÏÏη, από το ίδιο τμήμα των ΤΕΙ Χαλκίδας. «Η αλήθεια είναι ότι συνάντησα Îνα κλίμα ευγενικής αμηχανίας, Î±Ï†Î¿Ï Î¿Î¹ συνάδελφοι δεν είχαν εÏγαστεί ξανά με γυναίκες. Δεν ήταν αυτονόητο ότι ξÎÏαμε τη δουλειά, ÎÏ€Ïεπε να το αποδείξουμε, όπως κάθε μηχανικός που Îκανε την Ï€Ïακτική του, άλλωστε».
ΣυντήÏηση αεÏοσκαφών: Η κ. ΜαÏία ΧατζηχÏιστοφή
Η κ. ΜαÏία ΧατζηχÏιστοφή άÏχισε να εÏγάζεται στην AEGEAN ως αεÏοσυνοδός το 2011, αλλά η αγάπη της για την αεÏοποÏία και η φυσική της κλίση την Îκαναν να στÏαφεί στο επάγγελμα του μηχανικοÏ. «Οι δικοί μου ξαφνιάστηκαν. Κάποιοι άλλοι νόμιζαν ότι σκοπός μου είναι να καταλήξω σε κάποιο γÏαφείο. Αλλά εγώ το είχα αποφασίσει».
Ο ΔιευθÏνων ΣÏμβουλος της AEGEAN, κ. ΔημήτÏης ΓεÏογιάννης, θυμάται χαÏακτηÏιστικά την πεÏίπτωσή της: «Μου είπε ο Τεχνικός Διευθυντής μας ότι μια κυÏία από το πλήÏωμα καμπίνας θÎλει να γίνει μηχανικός. “Μετά χαÏάςâ€, απάντησα, “αÏκεί να βεβαιωθοÏμε ότι ξÎÏει τι ακÏιβώς σημαίνει αυτή η δουλειάâ€. Την κάλεσα στο γÏαφείο μου και διαπίστωσα ότι γνωÏίζει Ï€Î¿Î»Ï ÎºÎ±Î»Î¬ και είναι αποφασισμÎνη».
Η κ. ΧατζηχÏιστοφή ολοκλήÏωσε την εκπαίδευσή της, Ï€ÎÏασε με εξαιÏετικό βαθμό τις εξετάσεις, Îγινε μηχανικός και σήμεÏα εÏγάζεται στη συντήÏηση επιπÎδου γÏαμμής πτήσεων με δικαίωμα υπογÏαφής. «Είναι κοπιαστική εÏγασία», μας λÎει. «Σηκώνουμε βάÏη, χειÏιζόμαστε εÏγαλεία, κÏεμόμαστε από ιμάντες, εÏγαζόμαστε στο ÏπαιθÏο. Αλλά δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Είναι αυτό που ονειÏεÏτηκα και αυτό κάνω».
Και η κ. ΤαχλιαμποÏÏη συμπληÏώνει: «Όπως και όλοι οι συνάδελφοί μας, εÏγαζόμαστε μÎÏα και νÏχτα, στην πίστα, με ήλιο, με κÏÏο, με βÏοχή. Δεν είναι η δουλειά μας αποκλειστικά στο υπόστεγο οÏτε αποκλειστικά στην Αθήνα. Κάνουμε επιδιοÏθώσεις βλαβών σε νησιά, ακόμα και εκτάκτως στο εξωτεÏικό, αν η βλάβη συμβεί εκτός ÎδÏας».
ΣυντήÏηση αεÏοσκαφών: Η κ. Σοφία Παυλίδου
Στη βαÏιά συντήÏηση εÏγάζεται και η κ. Σοφία Παυλίδου. Ως η πιο μικÏοκαμωμÎνη, την Ï€ÏοτιμοÏν για κάθε εÏγασία που απαιτεί Ï€Ïόσβαση σε στενά και δÏσκολα σημεία του αεÏοσκάφους. «Είναι Îνα από τα πλεονεκτήματά μας», λÎει χαμογελώντας και τονίζει ότι η επιδεξιότητα των χεÏιών τους είναι, πολλÎÏ‚ φοÏÎÏ‚, ανώτεÏη από εκείνη των αντÏών συναδÎλφων τους. «Κάποιες δουλειÎÏ‚ απαιτοÏν μυϊκή δÏναμη, κάποιες άλλες ελιγμοÏÏ‚ και επιδεξιότητα. Η ομάδα Ï€ÏÎπει να Îχει άτομα με ικανότητες που αλληλοσυμπληÏώνονται».
«Το να λες ότι είσαι μηχανικός αεÏοσκαφών Ï€Ïοκαλεί πάντα εντÏπωση. Ο κόσμος δεν Îχει συνηθίσει την παÏουσία μας σε αυτόν τον χώÏο». Η δουλειά του Î¼Î·Ï‡Î±Î½Î¹ÎºÎ¿Ï Î±Ï€Î±Î¹Ï„ÎµÎ¯ συνεννόηση με πολλÎÏ‚ άλλες ειδικότητες. «Εκτός από τους συναδÎλφους μας, μιλάμε και με τους πιλότους, με το πλήÏωμα, με το Ï€Ïοσωπικό εδάφους, κανείς δεν πεÏιοÏίζεται στενά στο αντικείμενό του. Η εÏγασία μας είναι ομαδική και η συνεÏγασία απαÏαίτητη».
«Η ικανότητα επικοινωνίας είναι Ï€ÏοαπαιτοÏμενο»
Σε αυτό συμφωνεί και η κ. ΑÏετή ΔÏαγώνα. «Η ικανότητα επικοινωνίας είναι Ï€ÏοαπαιτοÏμενο. Î ÏÎπει μεν μονίμως να διαβάζεις, αλλά ταυτόχÏονα πάντα να Ïωτάς και να ακοÏÏ‚ τους συναδÎλφους σου, παλαιότεÏους και νεότεÏους. Το αεÏοπλάνο εξελίσσεται και μαζί του εξελισσόμαστε κι εμείς, μαθαίνοντας νÎες τεχνολογίες και μεθόδους. Για παÏάδειγμα, Ï€Ïόσφατα εκτελÎσαμε αλλαγή Ïιναίου σκÎλους, μια Ï€Î¿Î»Ï Î´Ïσκολη εÏγασία για την οποία συνεÏγαστήκαμε με τους πιο ÎμπειÏους μηχανικοÏÏ‚ μας, την αναλάβαμε από την αÏχή και την εκτελÎσαμε με τον καλÏτεÏο Ï„Ïόπο».
ΚαταÏÏίπτοντας τα παλιά στεÏεότυπα
Τα στεÏεότυπα μποÏεί να υπήÏχαν στις παλαιότεÏες γενιÎÏ‚, τονίζει ο κ. ΑλοÏκος. Ωστόσο, «ακόμα κι αν κάποιος θα ήθελε να τα εκφÏάσει, το πεÏιβάλλον είναι Îτσι δομημÎνο που δεν θα το κάνει ποτλ. Ο ίδιος τονίζει δÏο ακόμα πλεονεκτήματα των γυναικών μηχανικών: «ΠÏώτον, είναι καλÏτεÏες στο διάβασμα, πιο μελετηÏÎÏ‚. ΔεÏτεÏον, όποτε εντάχθηκε μια κοπÎλα σε ομάδα αντÏών, η συνολική συμπεÏιφοÏά τους επηÏεάστηκε Ï€Ïος το καλÏτεÏο – είναι γνωστό ότι ο κώδικας επικοινωνίας Î¼ÎµÏ„Î±Î¾Ï Î±Î½Ï„Ïών δεν είναι ακÏιβώς με το “σεις†και με το “σαςâ€Â».
Η εταιÏεία, όμως, δεν Îχει μόνο υπαλλήλους, Îχει και πελάτες. ΟÏισμÎνοι επιβάτες, ενδεχομÎνως ακόμη και σήμεÏα, μποÏεί να αναπαÏάγουν στεÏεότυπα που δεν θÎλουν τις γυναίκες ικανÎÏ‚ να αναλάβουν Ï„Îτοιους Ïόλους. Ο κ. ΓεÏογιάννης είναι κατηγοÏηματικός: «ΧαιÏόμαστε για τις γυναίκες μηχανικοÏÏ‚ μας, όπως και για όλους τους ανθÏώπους της οικογÎνειας της AEGEAN, που τιμοÏν την εμπιστοσÏνη μας και δουλεÏουν σκληÏά για να παÏÎχουν ποιοτικÎÏ‚ υπηÏεσίες σε όλους τους επιβάτες μας».
Η Διεθνής Ένωση ΑεÏομεταφοÏών (ΙΑΤΑ) Îχει αναλάβει την Ï€Ïωτοβουλία 25by2025, σÏμφωνα με την οποία οι αεÏοποÏικÎÏ‚ εταιÏείες θα αυξήσουν τον αÏιθμό των γυναικών σε ανώτεÏες θÎσεις στο 25% κατ’ ελάχιστο. «Στη συνολική ανώτεÏη διοικητική ομάδα των 70 ατόμων, εμείς ήδη καλÏπτουμε και ξεπεÏνάμε αυτό το ποσοστό», τονίζει ο κ. ΓεÏογιάννης, «και μάλιστα χωÏίς να το επιβάλλουμε. Άξιοι άνθÏωποι Ï€ÏοχωÏοÏν και εξελίσσονται».
ΕιδικÎÏ‚ αποστολÎÏ‚
Η κ. ΕλÎνη Î›Î¹Î±Î½Î¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ ΔιευθÏντÏια του Τμήματος Ειδικών ΕφαÏμογών και διετÎλεσε Engineering Manager για δÎκα χÏόνια. Με σπουδÎÏ‚ αεÏοναυπηγικής, εÏγάζεται στην AEGEAN από το 2000 και, ουσιαστικά, μεγάλωσαν η μία την άλλη. Έχει συμμετάσχει και Îχει επιβλÎψει την παÏαλαβή κάθε νÎου αεÏοσκάφους της AEGEAN από το 2007. Όταν το 2009 ανÎλαβε Engineering Manager, ήταν η Ï€Ïώτη γυναίκα που αναλάμβανε τόσο υψηλή θÎση σε τεχνικό τμήμα.
«Η καθημεÏινότητά μου πεÏιλαμβάνει καθετί ειδικό και εξειδικευμÎνο, που δεν ανήκει στις καθημεÏινÎÏ‚ λειτουÏγίες της εταιÏείας. Αυτό τον καιÏÏŒ, είμαι υπεÏθυνη για τις παÏαλαβÎÏ‚ των νÎων αεÏοσκαφών Α320neo, είμαι ο συνδετικός κÏίκος της εταιÏείας με τον κατασκευαστή σε οτιδήποτε τα αφοÏά. ÎœÎµÏ„Î±Î¾Ï Î¬Î»Î»Ï‰Î½, ασχολοÏμαι με τη διαμόÏφωση των αεÏοσκαφών, τις τεχνικÎÏ‚ τους παÏαμÎÏ„Ïους, το είδος των καθισμάτων, τον διάκοσμο, τους χώÏους του πληÏώματος και των επιβατών, οτιδήποτε μποÏεί ο πελάτης να επιλÎξει από τον κατασκευαστή».
Είναι επικεφαλής της ομάδας της AEGEAN
«Την εποχή που σποÏδαζα, ήταν δÏσκολο ακόμα και να εξηγήσω σε κάποιον που με ÏωτοÏσε ποιο ακÏιβώς είναι το αντικείμενό μου. Ευτυχώς, τα Ï€Ïάγματα Îχουν αλλάξει και οι νÎες κοπÎλες Îχουν την ευκαιÏία, όπως δείχνει το παÏάδειγμα της AEGEAN, να ακολουθήσουν την κλίση τους και τα όνειÏά τους σε αυτό το Ï…Ï€ÎÏοχο επάγγελμα».
«Δουλειά μας είναι να παÏακολουθοÏμε τους κανονισμοÏÏ‚ και τις οδηγίες που ÎÏχονται από τις αεÏοποÏικÎÏ‚ ή τις κÏατικÎÏ‚ αÏχÎÏ‚ και από τον κατασκευαστή, ώστε ο στόλος μας να είναι ασφαλής και αξιόπλοος. Κάνουμε τις μελÎτες που χÏειάζονται, διαπιστώνουμε αν οι οδηγίες αυτÎÏ‚ Ï€ÏοϋποθÎτουν τεχνικÎÏ‚ ή άλλες εÏγασίες και Ï€ÏοσαÏμογÎÏ‚, τις Ï€ÏοωθοÏμε στα αντίστοιχα τμήματα και σε συνεÏγασία μαζί τους παÏακολουθοÏμε την υλοποίησή τους».
Με σπουδÎÏ‚ αεÏοναυπηγικής και ειδίκευση στον σχεδιασμό συστημάτων πλοήγησης, εÏγάζεται στην AEGEAN από το 2014, αÏχικά ως Avionics Engineer Ï€ÏοεÏχόμενη από την Olympic Air. Στο μυαλό της «λειτουÏγοÏν» όλα τα εξαÏτήματα του αεÏοσκάφους και μαζί τους οι νόμοι και οι διαδικασίες που τα διÎπουν. Σαν Îνας εξομοιωτής πτήσης με καÏφιτσωμÎνους πάνω του τους κανονισμοÏÏ‚. Είναι ειδική στο τεχνικό αντικείμενο και Ï€ÏοϊσταμÎνη πολλών αντÏών.
«ΠοτΠδεν συνάντησα δυσπιστία που να Ï€ÏοÎÏχεται από το γεγονός ότι είμαι γυναίκα, αλλά οÏτε και είχα ποτΠευνοϊκή μεταχείÏιση. Κάθε κÏίση ή Îπαινος Ï€ÏοÎÏχεται αποκλειστικά από το αποτÎλεσμα της δουλειάς μας».
ΣυντήÏηση αεÏοσκαφών: Η κ. Ευτυχία ΚολοβοÏ
Η κ. Ευτυχία ÎšÎ¿Î»Î¿Î²Î¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ Î ÏοϊσταμÎνη Î ÏογÏÎ±Î¼Î¼Î±Ï„Î¹ÏƒÎ¼Î¿Ï Î£Ï…Î½Ï„Î®Ïησης. «Δουλειά μας είναι η οÏγάνωση όλων των εÏγασιών που Ï€ÏÎπει να γίνουν σε κάθε αεÏοσκάφος. Θα βÏοÏμε τον κατάλληλο χÏόνο, τα άτομα, τα διαθÎσιμα υλικά και τον χώÏο, λαμβάνοντας υπόψη τον καιÏÏŒ, το Ï€ÏόγÏαμμα πτήσεων για κάθε αεÏοσκάφος ξεχωÏιστά, αλλά και στο σÏνολό τους».
Ειδικά τη θεÏινή πεÏίοδο, κατά την οποία όλα τα αεÏοσκάφη είναι σε χÏήση και κάποια σταθμεÏουν σε αεÏοδÏόμια εκτός Αθήνας (Ï€.χ. Θεσσαλονίκη, ΗÏάκλειο, Ρόδος, Χανιά, ΛάÏνακα), ο συντονισμός είναι ακόμα δυσκολότεÏος. Σαν Îνα Sudoku στο οποίο αλλάζουν συνεχώς τα νοÏμεÏα.
«ΠÏÎπει να ξÎÏεις τι Ï€Ïοσωπικό απαιτείται, τι εÏγαλεία θα Îχει, τι θα κάνεις αν χÏειαστεί εκτάκτως να αποσταλοÏν τεχνικοί άλλων ειδικοτήτων για κάτι απÏογÏαμμάτιστο. Είναι Îνα πεÏιβάλλον στο οποίο δεν θα νιώσει άνετα κάποιος που θÎλει να βάζει τα Ï€Ïάγματα σε “κουτάκιαâ€. Όσο και να θες να οÏγανωθείς, όλο και κάτι θα συμβεί που θα σου αλλάξει το Ï€ÏόγÏαμμα: μια βλάβη, ο καιÏός, μια καθυστÎÏηση. ΧÏειάζεται Ï€ÏοσαÏμοστικότητα και η ικανότητα να Ï€ÏοβλÎπεις».
Με θητεία Îντεκα ετών στην AEGEAN και δεκαεννÎα στον αεÏοποÏικό χώÏο, μελÎτησε μόνη της τα εγχειÏίδια του Î¼Î·Ï‡Î±Î½Î¹ÎºÎ¿Ï Î±ÎµÏοσκαφών, Îδωσε εξετάσεις και πήÏε το πτυχίο της EASA (European Aviation Safety Agency). «Δεν αÏκοÏν οι διοικητικÎÏ‚ ικανότητες, είναι Ï€Î¿Î»Ï ÏƒÎ·Î¼Î±Î½Ï„Î¹ÎºÏŒ να γνωÏίζεις και τη δουλειά του μηχανικοÏ. Μόνο Îτσι Îχεις επίγνωση του τι οÏγανώνεις, τι σημαίνει η κάθε σου απόφαση για τον κάθε εÏγαζόμενο και την ομάδα».
Είναι θαυμάσιο να εÏγάζεσαι σε μια Ï„Îτοια εταιÏεία, με Ï„Îτοιες υποδομÎÏ‚ και Ï„Îτοιο ήθος.
ΣυντήÏηση αεÏοσκαφών: Η κ. Σοφία Κατσάκου
Η κ. Σοφία Κατσάκου, ΔιευθÏντÏια ΣυνεÏγείων, βÏÎθηκε στην AEGEAN μÎσω ενός Ï€ÏογÏάμματος εκπαίδευσης στελεχών. Έχει σπουδάσει μεταλλειολόγος μηχανικός στο ΕΜΠκαι Îχει εÏγαστεί στις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ στην ΠτολεμαÎδα, διενεÏγώντας μελÎτες σε λατομεία και οÏυχεία. Το βιογÏαφικό της κίνησε το ενδιαφÎÏον της διοίκησης, που φÏόντισε να την εντάξει στην εταιÏεία. ΣήμεÏα είναι επικεφαλής ενός ολόκληÏου τμήματος τεχνικών, με πολλÎÏ‚ επιμÎÏους ειδικότητες.
«Στο ΕλασματουÏγείο επιδιοÏθώνουμε μεταλλικά μÎÏη του αεÏοπλάνου, όπως στις πτÎÏυγες, στον κινητήÏα και αλλοÏ. Στο Διαγνωστικό Τμήμα ελÎγχουμε με ειδικό εξοπλισμό για φθοÏÎÏ‚, μÎχÏι και μια μικÏή γÏατζουνιά. Στο Τμήμα Ιnterior, για οτιδήποτε χαλάσει στην καμπίνα: καθίσματα, ντουλάπια, φώτα. Στο βαφείο εφαÏμόζεται το χÏώμα όπου χÏειάζεται μετά το Ï€ÎÏας των εÏγασιών. ΣυντηÏοÏμε τις μπαταÏίες του αεÏοσκάφους, γεμίζουμε τις φοÏητÎÏ‚ φιάλες οξυγόνου, φτιάχνουμε μÎχÏι και τις καφετιÎÏες».
Î ÏŽÏ‚ νιώθει όντας επικεφαλής τόσων αντÏών; «Στην Ï€ÏοηγοÏμενη δουλειά μου ήμουν υπεÏθυνη για Îνα συνεÏγείο 150 αντÏών που εÏγάζονταν στη στοά. Αυτό που κάνω εδώ δεν είναι πεÏίπατος, αλλά τουλάχιστον είχα μια εξοικείωση. Το ότι είμαι γυναίκα δεν Îχει καμία σημασία, την αξία του ο κάθε άνθÏωπος τη δείχνει μÎσα από το ÎÏγο του».
Ως υπεÏθυνη για τόσες ετεÏόκλητες ειδικότητες, Îχει συνεχή κατάÏτιση και εκπαιδεÏσεις. «Το αντικείμενο αλλάζει και εξελίσσεται. Αυτόν τον καιÏÏŒ Ï€Ïοετοιμαζόμαστε για εξειδικευμÎνες επισκευÎÏ‚ σε νÎα υλικά που χÏησιμοποιοÏνται στα αεÏοπλάνα –τα composite (σÏνθετα) υλικά–, σε δομικά μÎÏη κινητήÏα, εÏγασία την οποία μÎχÏι Ï€Ïότινος αναθÎταμε σε συνεÏγεία στο εξωτεÏικό. Είμαστε ενθουσιασμÎνοι και το πεÏιμÎνουμε με ανυπομονησία».
ΣυντήÏηση αεÏοσκαφών: Επίμονη και θÎληση
Πίσω στο υπόστεγο και στις νεαÏÎÏ‚ μηχανικοÏÏ‚, το μήνυμα Ï€Ïος τις νÎες κοπÎλες που θÎλουν να ακολουθήσουν αυτό το επάγγελμα είναι ξεκάθαÏο: «Îα μη φοβοÏνται να πουν αυτό που θÎλουν και να μη διστάζουν να κυνηγήσουν το όνειÏο ή την κλίση τους», τονίζει η κ. ΛαÏεντζάκη. «Αν θÎλουμε να πετÏχουμε κάτι, δεν φτάνει η σκÎψη, χÏειάζεται και δÏάση. ΜποÏεί σε κάποιους να μην αÏÎσουν οι επιλογÎÏ‚ μας, αλλά η ζωή είναι δική μας και εμείς θα ζήσουμε με τις επιλογÎÏ‚ μας».
Και η κ. Αλεξίου το συνοψίζει άψογα: «Είναι μια δουλειά γεμάτη Ï€Ïοκλήσεις. Είναι μαγεία να μπεις, να γνωÏίσεις, να μάθεις και να εντÏυφήσεις. Είναι θαυμάσιο να εÏγάζεσαι σε μια Ï„Îτοια εταιÏεία, με Ï„Îτοιες υποδομÎÏ‚ και Ï„Îτοιο ήθος. Όταν το πεÏιβάλλον, οι άνθÏωποι και ο Ï„Ïόπος εÏγασίας βÏίσκονται σε Ï„Îτοιο επίπεδο, μποÏείς να κάνεις θαÏματα».